Evenementen

Als u binnenkort een evenement organiseert en op zoek bent naar betrouwbare en goed opgeleide EHBO'ers om uw bezoekers een veilige ervaring te bieden, zoek dan niet verder, want KNV EHBO Wildervank staat voor u klaar!

Het is bij de meeste evenementen verplicht om EHBO-ondersteuning aanwezig te hebben en onze vrijwillige EHBO'ers zijn er om u te helpen. Onze vrijwilligers zijn niet alleen goed opgeleid, maar ook gemotiveerd en uitgerust met hoogwaardige materialen en communicatiemiddelen. Bovendien hebben we ervaring in het verlenen van hulp bij evenementen waarbij EHBDD vereist is. Dus of u nu een festival, wedstrijd of ander soort evenement organiseert, u kunt erop vertrouwen dat onze vrijwilligers u de juiste ondersteuning bieden om de veiligheid van uw bezoekers te waarborgen.

Of het nu gaat om binnen- of buitenactiviteiten, wij kunnen u volledig ontzorgen met onze EHBO-ondersteuning. Als extra service hebben wij zelfs een EHBO-tent ter beschikking, die wij kosteloos voor u kunnen opzetten.

Als u meer wilt weten over onze diensten en tarieven, kunt u een kijkje nemen op onze voorwaarden pagina. Onze tarieven zijn eerlijk en afhankelijk van het aantal EHBO'ers dat nodig is voor uw evenement.

Kortom, als u op zoek bent naar betrouwbare en goed opgeleide EHBO'ers voor uw evenement, dan kunt u rekenen op KNV EHBO Wildervank. Neem gerust contact met ons op en laat ons u helpen om van uw evenement een succes te maken!

U kunt ons o.a. kunt vinden op de volgende evenementen in de gemeente Veendam:

•          Evenementen georganiseerd door Bogdike
  •          Schoolsport evenementen